maanantai 14. huhtikuuta 2014

Why...

Miks ihmeessä elämän pitää aina ja kokoajan riepotella?.. Miksi saan vain pieniä välitaukoja koettelemuksilta ja riepottelulta?..




Tänää aamu ja aamupäivä ei mennyt hyvin, olin alakuloinen ja en edes osaa selittää millainen olin. Sitten olo hieman helpotti kun sain puhuu jollekulle ja sitku näin Veran ja olin hetken äidillä ja kattelin teeveetä ni mul tuli parempi fiilis ja olin iha pirtee.. Oli mukava ajatella jotain muuta hetken ja olla pirteä.. Nyt kun istuskelen sohvalla ja katselen teeveetä ja juttelen kaverille, niin asiat taas muistuvat mieleen ja pelkään tätä iltaa. Toivottavasti tästä illasta tulisi parempi, ihan vaa senki takii et mua väsyttää vähäisten unien takia + olen kipee, joten oli iha hyvä saada unta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti