sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Im sorry!

Moi!

Oon tosi pahoillani mut saatte odottaa viel sitä Itävalta postausta. Osittai sen takii et mul ei vaa oo voimii kirjottaa siit tänne nyt, enkä jaksa ihkuttaa sitä reissuu just nyt( vaik siis se oli kyl tosi hyvä reissu!). Toinen syy miks en viel kirjota siit on se et en oo saanu kavereilt niit kuvii sielt mitä haluisin tänne laittaa...


Mut joo kouluviikko oli aivan pyllysät, jos nyt suoraan sanotaan. Perjantaina menin Veran kanssa koulusta salille ja uimaan, ah ihanaa sai kuntoiltuu! Mun piti muuttaa mun elämä ja alkaa syömää terveellisesti ja kuntoilee, mut perjantain se ei viel iha alkanu... ehkä seuraavan sali kerran jälkee sit. Perjantaina meil meni Veeran kaa vähä lujaa Akvaarios, mut ei kai se haittaa... kai? oltii vähä ylikierroksil ja nonii..

Mun piti perjantain mennä Veeralle yöks mut sen vanhemmat ei päästäny koska se oli ollu just kipee :( noh tänää mun sit piti ekaks mennä Veralle päiväks et oltais menty lenkille ym, mut sit hänen äiti ilmotti et haluu olla koko päivän Veran kaa. No kyl mä sen ymmärrän, vaik harmittiki. Sit meinattii Merjan kaa mennä puntil ja uimaa, mut sit Merja ei saanu kyytii saloon, HÖH! :( 

Oon siis toisin sanoen nököttäny koko viikonlopun kotona, paits sit äsken olin draamikses ja näin Lauranki pitkäst aikaa ^^

Kaipaan ihmisii, haluisin viettää enemmä aikaa tiettyjen ihmisten kaa, mut joko ain tulee joku este, tai sit ne ei haluu nähä.



Sit oon nähny viimeset kaks yötä painajaisii, en ees haluu selittää niit tänne...

No joo tää ny oli tälläne tiivistetty juttu... Koitan saada ne wieni kuvat mahd. pian et pääsen kirjottaa siit sitte.

Thanks for reading this! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti